Marketingová strategie ve zvoleném segmentu ve společnosti AG FOODS Group,a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie ve zvoleném segmentu ve společnosti AG FOODS Group,a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie ve zvoleném segmentu ve společnosti AG FOODS Group,a.s.
Autor: Jandourková, Petra
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je vytvoření komplexního materiálu, který je nezbytný pro strategické marketingové rozhodování ve vybraném segmentu na území České republi-ky. Dokument je určen pro potřeby české rodinné společnosti AG FOODS Group a.s. s přihlédnutím na analýzy zjištěné společností Brand&Brother. Práce je rozčleněna do něko-lika základních celků, od teoretické části zabývající se popisem segmentu, přes část prak-tickou, zahrnující hypotézy, analýzy, vlastní výzkumy až po shrnutí výsledků, návrhy opat-ření a výstupy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7372
Datum: 2008-04-25
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2038
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 7588


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jandourková_2008_dp.pdfZablokované 428.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
jandourková_2008_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
jandourková_2008_op.doc 58.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet