Měření a analýza spokojenosti zákazníka ve firmě PHARMIX s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Lavrinec, Radek
|
|
dc.contributor.author |
Kalčíková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T02:42:17Z |
|
dc.date.available |
2012-12-07T00:00:44Z |
|
dc.date.issued |
2007-12-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7370
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé bakalářské práce je zkoumání spokojenosti zákazníků společnosti PHARMIX Ltd. Měření spokojenosti je vyhodnoceno pomocí jednoduchých dotazníků, které jsou zaslány e-mailem zákazníkům společnosti PHARMIX s.r.o. Výsledky jsou zpracovány v grafické podobě a analyzovány matematickou statistikou. V závěru práce mé práce je predikováno doporučení, jakým způsobem ještě více zvýšit spokojenost zákazníků společnosti PHARMIX s.r.o. |
cs |
dc.format |
61 |
cs |
dc.format.extent |
618562 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 07.12.2012 |
|
dc.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
customers' satisfaction
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.title |
Měření a analýza spokojenosti zákazníka ve firmě PHARMIX s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The measurement and the analysis of customer's satisfaction in company PHARMIX Ltd. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2008-01-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of my Bachelor work is researching of customers' satisfaction of the company PHARMIX Ltd. The measurement of customers' satisfaction is evaluated by means of simple questionnaires, which are sent by e-mail to customers of the company PHARMIX Ltd. Results are processed in the graphic form and analysed of the mathematical statistic. In the end of my work is predicted recommendation how to increase customers' satisfaction in company PHARMIX Ltd. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
veřejné |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
7385
|
|
dc.date.assigned |
2007-10-05 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account