dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Kryšková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T13:59:25Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:03Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/732
|
|
dc.description.abstract |
V bakalářské práci se zabývám popisem a analýzou marketingového mixu firmy TOPEK, s.r.o. V teoretické části jsem shrnula základní poznatky týkající se marketingového mixu získané z dostupných informačních zdrojů. V praktické části se poté zaměřuji na samotnou firmu TOPEK, s.r.o. Po jejím stručném představení se věnuji sortimentu výrobků, jejich kvalitě, designu, značce a obalu. Dále se zabývám cenovou politikou, faktory ovlivňujícími tvorbu a změny cen. Popisuji distribuci a v neposlední řadě propagaci výrobků a celé firmy. Na základě dotazníkového šetření jsem identifikovala preference a spokojenost spotřebitelů s pekárenskými výrobky se zaměřením na firmu Topek. Na závěr budou navržena opatření, která by zlepšila využití marketingového mixu. |
cs |
dc.format |
73 s., 13 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2751068 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 19.05.2008 |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
výrobek
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
distribution
|
en |
dc.title |
Analýza marketingového mixu firmy TOPEK, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Marketing Mix of Company TOPEK, s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vlčková, Ilona |
|
dc.date.accepted |
2006-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my bachelor work I deal with a description and an analysis of a marketing mix at the company Topek, Ltd. I summed up general findings in the theoretical part concerning a marketing mix gained from available information sources. In the practical part I deal with the company Topek, Ltd. There is a brief introduction of this company and than I follow product assortment, their quality, design, brand and packing. Than I deal with price policy, factors influencing price setting and changes. I describe distribution and last but not least promotion of products and the company as a whole. I identified preferences and customers satisfaction to bakery products with a view to the company Topek. There will be suggested steps in conclusion to improve marketing mix usage. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
veřejné |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
4077
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-13 |
|
utb.result.grade |
B |
|