Analýza marketingového mixu firmy TOPEK, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového mixu firmy TOPEK, s.r.o. |
Autor: |
Kryšková, Kateřina
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
V bakalářské práci se zabývám popisem a analýzou marketingového mixu firmy TOPEK, s.r.o. V teoretické části jsem shrnula základní poznatky týkající se marketingového mixu získané z dostupných informačních zdrojů. V praktické části se poté zaměřuji na samotnou firmu TOPEK, s.r.o. Po jejím stručném představení se věnuji sortimentu výrobků, jejich kvalitě, designu, značce a obalu. Dále se zabývám cenovou politikou, faktory ovlivňujícími tvorbu a změny cen. Popisuji distribuci a v neposlední řadě propagaci výrobků a celé firmy. Na základě dotazníkového šetření jsem identifikovala preference a spokojenost spotřebitelů s pekárenskými výrobky se zaměřením na firmu Topek. Na závěr budou navržena opatření, která by zlepšila využití marketingového mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/732
|
Datum:
|
2006-05-19 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 19.05.2008
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4077
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet