Analýza marketingového mixu firmy TOPEK, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu firmy TOPEK, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu firmy TOPEK, s.r.o.
Autor: Kryšková, Kateřina
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: V bakalářské práci se zabývám popisem a analýzou marketingového mixu firmy TOPEK, s.r.o. V teoretické části jsem shrnula základní poznatky týkající se marketingového mixu získané z dostupných informačních zdrojů. V praktické části se poté zaměřuji na samotnou firmu TOPEK, s.r.o. Po jejím stručném představení se věnuji sortimentu výrobků, jejich kvalitě, designu, značce a obalu. Dále se zabývám cenovou politikou, faktory ovlivňujícími tvorbu a změny cen. Popisuji distribuci a v neposlední řadě propagaci výrobků a celé firmy. Na základě dotazníkového šetření jsem identifikovala preference a spokojenost spotřebitelů s pekárenskými výrobky se zaměřením na firmu Topek. Na závěr budou navržena opatření, která by zlepšila využití marketingového mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/732
Datum: 2006-05-19
Dostupnost: Práce bude přístupná bez omezení od 19.05.2008
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4077


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kryšková_2006_bp.pdf 2.623Mb PDF Zobrazit/otevřít
kryšková_2006_vp.doc 58Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kryšková_2006_op.doc 59Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet