Analýza marketingového mixu vybraného produktu společnosti Pewag, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dobeš, Kamil
|
|
dc.contributor.author |
Blanařová, Sabina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T01:54:54Z |
|
dc.date.available |
2013-05-23T23:00:35Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7243
|
|
dc.description.abstract |
Předložená bakalářská práce řeší problematiku marketingového mixu vybraného produktu společnosti Pewag, s.r.o. Práce je rozčleněna do dvou samostatných částí: Do části teoretické a praktické. V teoretické části jsou formou literární rešerše nastíněny problémy, vysvětleny pojmy a souvislosti orientované na oblast marketingového mixu. Praktická část bakalářské práce se zabývá analýzou marketingového mixu vybraného produktu, hledáním mezery na trhu. Závěrečnou fází předkládané bakalářské práce bude zhodnocení výsledků a návrh doporučení v oblasti marketingového mixu daného produktu. |
cs |
dc.format |
59 s., 5. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
2411656 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2013 |
|
dc.subject |
Marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
Cena
|
cs |
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing mix
|
en |
dc.subject |
Price
|
en |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
Analysis
|
en |
dc.title |
Analýza marketingového mixu vybraného produktu společnosti Pewag, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The analysis of marketing mix of the company Pewag, s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
PLEJNAROVÁ, Veronika |
|
dc.date.accepted |
2008-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's work deals with marketing mix issue of selected Pewag, s.r.o. product. Work is separated into two sections: theoretical and practical one. Issue outlines, terms explanations and associations aimed at marketing mix sphere are found in the theoretical part in the form of literary search. Practical part covers marketing mix analysis of selected product and a searching of niche. Conclusion shows evaluation of results and suggests modifications in marketing mix sphere of selected product. |
en |
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/112
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
9823
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-21 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
strojní součásti
|
cs |
local.subject |
marketing
|
cs |
local.subject |
machine parts
|
en |
local.subject |
marketing
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account