Analýza marketingového mixu vybraného produktu společnosti Pewag, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu vybraného produktu společnosti Pewag, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu vybraného produktu společnosti Pewag, s.r.o.
Autor: Blanařová, Sabina
Vedoucí: Dobeš, Kamil
Abstrakt: Předložená bakalářská práce řeší problematiku marketingového mixu vybraného produktu společnosti Pewag, s.r.o. Práce je rozčleněna do dvou samostatných částí: Do části teoretické a praktické. V teoretické části jsou formou literární rešerše nastíněny problémy, vysvětleny pojmy a souvislosti orientované na oblast marketingového mixu. Praktická část bakalářské práce se zabývá analýzou marketingového mixu vybraného produktu, hledáním mezery na trhu. Závěrečnou fází předkládané bakalářské práce bude zhodnocení výsledků a návrh doporučení v oblasti marketingového mixu daného produktu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7243
Datum: 2008-05-23
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2013
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 9823


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
blanařová_2008_bp.pdfZablokované 2.299Mb PDF Zobrazit/otevřít
blanařová_2008_vp.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
blanařová_2008_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet