Analýza marketingového mixu vybraného produktu společnosti Pewag, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového mixu vybraného produktu společnosti Pewag, s.r.o. |
Autor: |
Blanařová, Sabina
|
Vedoucí: |
Dobeš, Kamil
|
Abstrakt:
|
Předložená bakalářská práce řeší problematiku marketingového mixu vybraného produktu společnosti Pewag, s.r.o. Práce je rozčleněna do dvou samostatných částí: Do části teoretické a praktické. V teoretické části jsou formou literární rešerše nastíněny problémy, vysvětleny pojmy a souvislosti orientované na oblast marketingového mixu. Praktická část bakalářské práce se zabývá analýzou marketingového mixu vybraného produktu, hledáním mezery na trhu. Závěrečnou fází předkládané bakalářské práce bude zhodnocení výsledků a návrh doporučení v oblasti marketingového mixu daného produktu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7243
|
Datum:
|
2008-05-23 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2013 |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
9823
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet