Projekt reklamní kampaně výrobkové řady UNO VINO firmy TESCOMA s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt reklamní kampaně výrobkové řady UNO VINO firmy TESCOMA s.r.o. |
Author: |
Dočkálková, Hana
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Cílem této diplomové práce nazvané "Projekt reklamní kampaně výrobkové řady UNO VINO firmy TESCOMA s.r.o." je sestavení komunikačního plánu k nové produktové řadě společnosti, která zastává jednu s vedoucích pozic na českém trhu s kuchyňským nářadím. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V první části jsou zpracovány poznatky z dostupných literárních zdrojů o reklamním plánu. Z teoretické části vychází část praktická, kde je charakterizována společnost Tescoma a následuje situační analýza složená z STEP analýzy, analýzy mikroprostředí a SWOT analýzy. Dále je uvedeno srovnání produktu s předchozími, spolu se SWOT analýzou nového produktu. Na základě analýz je určena komunikace, časový harmonogram a nákladová a riziková analýza. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7191
|
Date:
|
2008-05-05 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2038
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
8198
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account