Projekt reklamní kampaně výrobkové řady UNO VINO firmy TESCOMA s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt reklamní kampaně výrobkové řady UNO VINO firmy TESCOMA s.r.o. |
Autor: |
Dočkálková, Hana
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce nazvané "Projekt reklamní kampaně výrobkové řady UNO VINO firmy TESCOMA s.r.o." je sestavení komunikačního plánu k nové produktové řadě společnosti, která zastává jednu s vedoucích pozic na českém trhu s kuchyňským nářadím. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V první části jsou zpracovány poznatky z dostupných literárních zdrojů o reklamním plánu. Z teoretické části vychází část praktická, kde je charakterizována společnost Tescoma a následuje situační analýza složená z STEP analýzy, analýzy mikroprostředí a SWOT analýzy. Dále je uvedeno srovnání produktu s předchozími, spolu se SWOT analýzou nového produktu. Na základě analýz je určena komunikace, časový harmonogram a nákladová a riziková analýza. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7191
|
Datum:
|
2008-05-05 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2038
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
8198
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet