Děti jako cílová skupina z hlediska etiky reklamy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Děti jako cílová skupina z hlediska etiky reklamy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Müllerová, Hana
dc.date.accessioned 2010-07-17T01:32:54Z
dc.date.available 2010-07-17T01:32:54Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7190
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je popsat problematiku etiky dětské reklamy, dětského spotřebitele a přiblížit jeho chování v tržním prostředí. Popsat účinek propagace a reklamního působení na děti a mládež. Teoretická část se zabývá psychologií spotřebitele, právní úpravou rekla-my a etickým kodexem. V praktické části jsou analýzy marketingového a reklamního pů-sobení na děti, postoj rodičů k dětským reklamám. Dále jsou rozebrány kauzy projednáva-né ve spojitosti s porušením kodexu reklamy. cs
dc.format 81 s., cs
dc.format.extent 774562 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Děti a mládež cs
dc.subject etický kodex cs
dc.subject etika reklamy cs
dc.subject kauzy cs
dc.subject Children en
dc.subject advertising en
dc.subject ethics en
dc.subject causes en
dc.title Děti jako cílová skupina z hlediska etiky reklamy cs
dc.title.alternative Children as a target group from the point of view of advertisment ethics en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brázda, Radim
dc.date.accepted 2008-06-02
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to describe the problem of child advertising ethics, child as a consumer and to give a closer look on child's behaviour in the market environment. Then to define the effect of promotion and advertising impact on children and teenagers. Theoretical part deals with psychology of the consumer, legal form of the advertisment and with the ethical codex. Analytic part present analysis of marketing and advertising impact on children, parental attitude towards child advertising. Then there are analysed causes related to violations of the advertising codex. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7476
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
müllerová_2008_bp.pdf 756.4Kb PDF View/Open
müllerová_2008_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
müllerová_2008_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account