Děti jako cílová skupina z hlediska etiky reklamy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Děti jako cílová skupina z hlediska etiky reklamy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Děti jako cílová skupina z hlediska etiky reklamy
Autor: Müllerová, Hana
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je popsat problematiku etiky dětské reklamy, dětského spotřebitele a přiblížit jeho chování v tržním prostředí. Popsat účinek propagace a reklamního působení na děti a mládež. Teoretická část se zabývá psychologií spotřebitele, právní úpravou rekla-my a etickým kodexem. V praktické části jsou analýzy marketingového a reklamního pů-sobení na děti, postoj rodičů k dětským reklamám. Dále jsou rozebrány kauzy projednáva-né ve spojitosti s porušením kodexu reklamy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7190
Datum: 2008-05-12
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 7476


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
müllerová_2008_bp.pdf 756.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
müllerová_2008_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
müllerová_2008_op.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet