dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Cekota, Vojtěch
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T01:06:52Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T01:06:52Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7150
|
|
dc.description.abstract |
Statutární město Zlín a město Otrokovice jsou vlastníky obchodní společnosti, která provo-zuje na území obou měst městskou hromadnou dopravu. Tato diplomová práce analyzuje marketingovou komunikaci, která byla dosud vedena při nabízení této služby, a navrhuje její další podobu, aby se městská doprava více přiblížila cestujícím, zvyšovala svou konku-renceschopnost zejména vůči individuální automobilové dopravě a aby mohla co nejvíc přispívat k řešení dopravních problémů obou měst. Práce poukazuje na několik slabých míst v dosavadní komunikaci MHD včetně některých veřejných vystoupení zlínských rad-ních. Přináší konkrétní náměty, jak komunikační strategii zkvalitnit a rozšířit o nové prvky. Součástí práce je mimo jiné také projekt nové zábavné soutěže pro den otevřených dveří Dopravní společnosti Zlín - Otrokovice, s.r.o. |
cs |
dc.format |
93 s., 7 s. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
3503860 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
městská hromadná doprava
|
cs |
dc.subject |
Zlín
|
cs |
dc.subject |
Otrokovice
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
mass urban transport
|
en |
dc.subject |
Zlín
|
en |
dc.subject |
Otrokovice
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie při provozování MHD ve Zlíně a Otrokovicích |
cs |
dc.title.alternative |
Communication Strategy in the Operation of Public Transport at Zlín and Otrokovice |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Podlešák, Petr |
|
dc.date.accepted |
2008-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Statutory City of Zlín and the Town of Otrokovice are owners of the business company that runs mass urban transport on the territory of both municipalities. This diploma thesis analyzes the marketing communication that has been conducted in providing this service up to now and proposes its future form so as to make the urban transport closer to the pas-senger, to increase its competitive ability especially against individual car transport and to contribute to the solution of traffic problems of both municipalities as much as possible. The thesis points out several weaknesses in the existing communication of mass urban transport, including some public expressions of Zlín's city councilors. It makes particular suggestions how to improve the quality of the communication strategy and add new ele-ments to it. The thesis includes, among other things, the project of a new entertaining com-petition for the Open Door Day at the Dopravní společnost Zlín - Otrokovice, s.r.o. Company. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7578
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
B |
|