Zdokonalení marketingové komunikace společnosti ha-vel internet s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zdokonalení marketingové komunikace společnosti ha-vel internet s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kacr, Josef
dc.contributor.author Harantová, Lenka
dc.date.accessioned 2010-07-17T01:04:27Z
dc.date.available 2013-05-05T23:00:26Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7146
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace. Jejím smyslem je kriticky zhodnotit současný systém marketingové komunikace ve firmě ha-vel internet s.r.o. a přispět vlastními náměty k jeho zdokonalení. Strukturu práce tvoří teoretická východiska k řešeným problémům včetně některých no-vých trendů, které uvádí aktuální literární zdroje zabývající se problematikou marketingové komunikace. Obsah praktické části tvoří kritická analýza současného stavu marketingové komunikace v uvedené firmě. Jako hlavní metodický nástroj této části diplomové práce byl využit polostrukturovaný rozhovor s respondenty z řad klientů firmy a také s vybranými vedoucími pracovníky a odborníky firmy. Od původně zamýšleného dotazníkového šetření bylo nutno ustoupit pro minimální návratnost dotazníků. Výsledky řešení problému marketingové komunikace jsou uvedeny v námětech směřujících k zdokonalení současného stavu. cs
dc.format 93 s., 6 s. příloh. cs
dc.format.extent 1534444 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2013
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject public relations cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject advertisement en
dc.subject public relations en
dc.subject direct marketing en
dc.subject personal sales en
dc.subject sales promotion en
dc.title Zdokonalení marketingové komunikace společnosti ha-vel internet s.r.o. cs
dc.title.alternative Marketing communication innovations at ha-vel internet Ltd. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Jindrová, Barbora
dc.date.accepted 2008-05-26
dc.description.abstract-translated This diploma is focused on marketing communication issues. Its main goal is to critically evaluate current system of marketing communication at telecommunication company ha-vel internet Ltd. and contribute with own suggestions for its improvement. The diploma structure is formed from theoretical resources of solved issues and also new trends, which are listed in actual literally sources of marketing communication. The content of the practical part consists of a critical analysis of the current marketing communication state. As the main methodical instrument, the half-structured interview with respondents, who are recruited from the clients of the company and also from the chosen managing employees. The prime idea of using question-form was refused due to low rate of return. Solution of marketing communication issues are brought out in the text. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8204
dc.date.assigned 2008-03-14
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
harantová_2008_dp.pdfBlocked 1.463Mb PDF View/Open
harantová_2008_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
harantová_2008_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account