Zdokonalení marketingové komunikace společnosti ha-vel internet s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kacr, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Harantová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T01:04:27Z |
|
dc.date.available |
2013-05-05T23:00:26Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7146
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace. Jejím smyslem je kriticky zhodnotit současný systém marketingové komunikace ve firmě ha-vel internet s.r.o. a přispět vlastními náměty k jeho zdokonalení. Strukturu práce tvoří teoretická východiska k řešeným problémům včetně některých no-vých trendů, které uvádí aktuální literární zdroje zabývající se problematikou marketingové komunikace. Obsah praktické části tvoří kritická analýza současného stavu marketingové komunikace v uvedené firmě. Jako hlavní metodický nástroj této části diplomové práce byl využit polostrukturovaný rozhovor s respondenty z řad klientů firmy a také s vybranými vedoucími pracovníky a odborníky firmy. Od původně zamýšleného dotazníkového šetření bylo nutno ustoupit pro minimální návratnost dotazníků. Výsledky řešení problému marketingové komunikace jsou uvedeny v námětech směřujících k zdokonalení současného stavu. |
cs |
dc.format |
93 s., 6 s. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1534444 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2013 |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
přímý marketing
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
personal sales
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.title |
Zdokonalení marketingové komunikace společnosti ha-vel internet s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing communication innovations at ha-vel internet Ltd. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jindrová, Barbora |
|
dc.date.accepted |
2008-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma is focused on marketing communication issues. Its main goal is to critically evaluate current system of marketing communication at telecommunication company ha-vel internet Ltd. and contribute with own suggestions for its improvement. The diploma structure is formed from theoretical resources of solved issues and also new trends, which are listed in actual literally sources of marketing communication. The content of the practical part consists of a critical analysis of the current marketing communication state. As the main methodical instrument, the half-structured interview with respondents, who are recruited from the clients of the company and also from the chosen managing employees. The prime idea of using question-form was refused due to low rate of return. Solution of marketing communication issues are brought out in the text. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
8204
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-14 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account