Zdokonalení marketingové komunikace společnosti ha-vel internet s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zdokonalení marketingové komunikace společnosti ha-vel internet s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Zdokonalení marketingové komunikace společnosti ha-vel internet s.r.o.
Author: Harantová, Lenka
Advisor: Kacr, Josef
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace. Jejím smyslem je kriticky zhodnotit současný systém marketingové komunikace ve firmě ha-vel internet s.r.o. a přispět vlastními náměty k jeho zdokonalení. Strukturu práce tvoří teoretická východiska k řešeným problémům včetně některých no-vých trendů, které uvádí aktuální literární zdroje zabývající se problematikou marketingové komunikace. Obsah praktické části tvoří kritická analýza současného stavu marketingové komunikace v uvedené firmě. Jako hlavní metodický nástroj této části diplomové práce byl využit polostrukturovaný rozhovor s respondenty z řad klientů firmy a také s vybranými vedoucími pracovníky a odborníky firmy. Od původně zamýšleného dotazníkového šetření bylo nutno ustoupit pro minimální návratnost dotazníků. Výsledky řešení problému marketingové komunikace jsou uvedeny v námětech směřujících k zdokonalení současného stavu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7146
Date: 2008-05-05
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2013
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 8204


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
harantová_2008_dp.pdfBlocked 1.463Mb PDF
harantová_2008_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
harantová_2008_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account