dc.contributor.advisor |
Moodie, Lindsey
|
|
dc.contributor.author |
Frk, Štěpán
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T00:47:32Z |
|
dc.date.available |
2011-01-11T09:40:51Z |
|
dc.date.issued |
2008-08-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7106
|
|
dc.description.abstract |
V mé bakalářské práci se zabývám měřením spokojenosti zákazníků. Konkrétně zjišťuji spokojenost uživatelů Centre for Health Science v Inverness ve Skotsku, se službami které jsou zde poskytovány. Dále analyzuji jejich potřeby a preference, zvláště ty týkající se komunikačních médií. Provedl jsem dotazníkový průzkum mezi interními a externími uživateli centra a tyto informace jsem doplnil on-line průzkumem zaměřeným na pořadatele konferencí v centru. Informace, které jsem získal, budou sloužit nově vzniklé řídící společnosti, ve které jsem vykonával roční praxi, a ostatním poskytovatelům služeb k jejich zdokonalení. |
cs |
dc.format |
81 s., 9 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
4717013 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 22.08.2010 |
|
dc.subject |
průzkum spokojenosti zákazníků
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
online průzkum
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
customer satisfaction survey
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
online survey
|
en |
dc.subject |
service
|
en |
dc.title |
Analysis of customer satisfaction in the Centre for Health Science |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of customer satisfaction in the Centre for Health Science |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Světlík, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2008-09-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my Bachelor work I am dealing with customer satisfaction measurement. Concretely I am polling satisfaction of the users of the Centre for Health Science in Inverness, Scot-land with services provided here. I am also analysing their needs and preferences especially regarding communication media. I have executed a questionnaire survey amongst internal and external users of the centre. Information I have gained will be used by the recently established management company in which I have done my one year business placement and by others service providers for improving customer satisfaction. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
veřejné |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
10328
|
|
dc.date.assigned |
2008-06-02 |
|
utb.result.grade |
B |
|