Analysis of customer satisfaction in the Centre for Health Science

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analysis of customer satisfaction in the Centre for Health Science

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analysis of customer satisfaction in the Centre for Health Science
Autor: Frk, Štěpán
Vedoucí: Moodie, Lindsey
Abstrakt: V mé bakalářské práci se zabývám měřením spokojenosti zákazníků. Konkrétně zjišťuji spokojenost uživatelů Centre for Health Science v Inverness ve Skotsku, se službami které jsou zde poskytovány. Dále analyzuji jejich potřeby a preference, zvláště ty týkající se komunikačních médií. Provedl jsem dotazníkový průzkum mezi interními a externími uživateli centra a tyto informace jsem doplnil on-line průzkumem zaměřeným na pořadatele konferencí v centru. Informace, které jsem získal, budou sloužit nově vzniklé řídící společnosti, ve které jsem vykonával roční praxi, a ostatním poskytovatelům služeb k jejich zdokonalení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7106
Datum: 2008-08-22
Dostupnost: Práce bude přístupná bez omezení od 22.08.2010
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10328


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
frk_2008_bp.pdf 4.498Mb PDF Zobrazit/otevřít
frk_2008_vp.pdf 605.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
frk_2008_op.doc 40.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet