Analysis of customer satisfaction in the Centre for Health Science
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analysis of customer satisfaction in the Centre for Health Science |
Autor: |
Frk, Štěpán
|
Vedoucí: |
Moodie, Lindsey
|
Abstrakt:
|
V mé bakalářské práci se zabývám měřením spokojenosti zákazníků. Konkrétně zjišťuji spokojenost uživatelů Centre for Health Science v Inverness ve Skotsku, se službami které jsou zde poskytovány. Dále analyzuji jejich potřeby a preference, zvláště ty týkající se komunikačních médií. Provedl jsem dotazníkový průzkum mezi interními a externími uživateli centra a tyto informace jsem doplnil on-line průzkumem zaměřeným na pořadatele konferencí v centru. Informace, které jsem získal, budou sloužit nově vzniklé řídící společnosti, ve které jsem vykonával roční praxi, a ostatním poskytovatelům služeb k jejich zdokonalení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7106
|
Datum:
|
2008-08-22 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 22.08.2010
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10328
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet