Marketingová strategie firmy Delta International Cargo s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie firmy Delta International Cargo s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Zásmětová, Renata
dc.date.accessioned 2010-07-17T00:23:46Z
dc.date.available 2010-07-17T00:23:46Z
dc.date.issued 2008-04-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7042
dc.description.abstract Cílem diplomové práce bylo analyzovat současný stav firmy Delta International Cargo s.r.o. z hlediska existence a využívání marketingové strategie s využitím marketingových analýz (charakterizované v teoretické části). Na základě výsledků provedených analýz byl vytvořen nový marketingový plán a navržená vhodná marketingová strategie. cs
dc.format 89 s. cs
dc.format.extent 664410 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso fi
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingový plánovací proces cs
dc.subject marketingové analýzy - SWOT cs
dc.subject Portfolio analýza BCG a GE cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject marketing planning process en
dc.subject marketing analysis - SWOT en
dc.subject Portfolio analysis BCG a GE en
dc.subject Marketing strtegy en
dc.subject Marketing plan en
dc.title Marketingová strategie firmy Delta International Cargo s.r.o. cs
dc.title.alternative Marketing strategy of company Delta International Cargo en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2008-05-27
dc.description.abstract-translated The aim of this graduation theses is to analyse current stage of company Delta International Cargo s.r.o. in light of existence and exploitation marketing strategy and marketing analysis (characterized in the teoretical part). Based on results of analyses made was new marketing plan made and also suitable maketing strategy proposed. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7627
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
zásmětová_2008_dp.pdfBlocked 648.8Kb PDF View/Open
zásmětová_2008_vp.doc 51Kb Microsoft Word View/Open
zásmětová_2008_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account