Marketingová strategie firmy Delta International Cargo s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová strategie firmy Delta International Cargo s.r.o. |
Autor: |
Zásmětová, Renata
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce bylo analyzovat současný stav firmy Delta International Cargo s.r.o. z hlediska existence a využívání marketingové strategie s využitím marketingových analýz (charakterizované v teoretické části). Na základě výsledků provedených analýz byl vytvořen nový marketingový plán a navržená vhodná marketingová strategie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7042
|
Datum:
|
2008-04-25 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7627
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet