Projekt marketingové strategie firmy Mesit přístroje spol.s.r.o pro oblast komunikační techniky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové strategie firmy Mesit přístroje spol.s.r.o pro oblast komunikační techniky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Voloch, Jaroslav
dc.contributor.author Müller, Martin
dc.date.accessioned 2010-07-17T00:02:49Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6991
dc.description.abstract Tato diplomová práce je vypracována pro firmu Mesit přístroje spol. s.r.o. Jejím cílem bylo na základě výsledků realizovaných analýz, definovat marketingové strategické cíle společnosti pro oblast komunikační techniky a následně navrhnout vhodný postup a případná zlepšení současných marketingových aktivit, které povedou k naplnění definovaných marketingových cílů. Součástí práce je analytické zhodnocení současného stavu firmy, pro jehož účely jsem provedl SWOT analýzu, PEST analýzu, portfoliovou analýzu a analýzu konkurenčního postavení společnosti Mesit přístroje. V analytické části práce jsem dále charakterizoval aktuální marketingový mix společnosti. Na základě výsledků analýz jsem v projektové části práce určil vhodnou strategickou variantu, definoval strategické podnikové cíle, formuloval marketingové strategické cíle a následně navrhl postup, jak by společnost měla k identifikovaným tržním příležitostem přistoupit. V samostatné kapitole projektové části práce jsem společnosti Mesit přístroje doporučil možná zlepšení v rámci marketingových aktivit, a to zejména v oblasti komunikační a výrobkové politiky. cs
dc.format 119 s. , 15 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1582165 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2038
dc.subject Marketing cs
dc.subject strategické plánování cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační technika cs
dc.subject strategie pronikání na nový trh cs
dc.subject Marketing en
dc.subject strategic planning en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication technology en
dc.subject strategy of penetrating on the new market en
dc.title Projekt marketingové strategie firmy Mesit přístroje spol.s.r.o pro oblast komunikační techniky cs
dc.title.alternative The project of marketing strategy of Mesit přístroje s.r.o in branch of communication technology en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Mazúrek, Vladislav
dc.date.accepted 2008-05-28
dc.date.vskp-available 2038-05-05
dc.description.abstract-translated The diploma work is created for Mesit přístroje company. The aim of the work was defining strategic marketing goals in branch of communication technology and suggest desirable technique and improvements in actual marketing aktivities, to reach specified marketing aims. In the analytical part of the diploma work is the analysis of the actual state of the Mesit přístroje, for these purposes I have executed SWOT and PEST analyses, analysis of product portfolio and analysis of competitive state of Mesit přístroje company. Afterwards, I have described actual marketing mix of the company. On the basis of the results of realized analyses, I have specified desirable strategic alternative, defined strategic aims, formulated marketing strategic aims and then I suggested a technique, how copany could approach to the market opportunites. In the individual chapter of project part of the diploma work, I have recommend possible improvements in marketing mix of the company, especially in communication and product policy. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8306
dc.date.assigned 2008-03-14
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
müller_2008_dp.pdfBlocked 1.508Mb PDF View/Open
müller_2008_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open
müller_2008_op.doc 60Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account