dc.contributor.advisor |
Voloch, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Müller, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T00:02:49Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6991
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je vypracována pro firmu Mesit přístroje spol. s.r.o. Jejím cílem bylo na základě výsledků realizovaných analýz, definovat marketingové strategické cíle společnosti pro oblast komunikační techniky a následně navrhnout vhodný postup a případná zlepšení současných marketingových aktivit, které povedou k naplnění definovaných marketingových cílů. Součástí práce je analytické zhodnocení současného stavu firmy, pro jehož účely jsem provedl SWOT analýzu, PEST analýzu, portfoliovou analýzu a analýzu konkurenčního postavení společnosti Mesit přístroje. V analytické části práce jsem dále charakterizoval aktuální marketingový mix společnosti. Na základě výsledků analýz jsem v projektové části práce určil vhodnou strategickou variantu, definoval strategické podnikové cíle, formuloval marketingové strategické cíle a následně navrhl postup, jak by společnost měla k identifikovaným tržním příležitostem přistoupit. V samostatné kapitole projektové části práce jsem společnosti Mesit přístroje doporučil možná zlepšení v rámci marketingových aktivit, a to zejména v oblasti komunikační a výrobkové politiky. |
cs |
dc.format |
119 s. , 15 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1582165 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2038 |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
strategické plánování
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační technika
|
cs |
dc.subject |
strategie pronikání na nový trh
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
strategic planning
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication technology
|
en |
dc.subject |
strategy of penetrating on the new market
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové strategie firmy Mesit přístroje spol.s.r.o pro oblast komunikační techniky |
cs |
dc.title.alternative |
The project of marketing strategy of Mesit přístroje s.r.o in branch of communication technology |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mazúrek, Vladislav |
|
dc.date.accepted |
2008-05-28 |
|
dc.date.vskp-available |
2038-05-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma work is created for Mesit přístroje company. The aim of the work was defining strategic marketing goals in branch of communication technology and suggest desirable technique and improvements in actual marketing aktivities, to reach specified marketing aims. In the analytical part of the diploma work is the analysis of the actual state of the Mesit přístroje, for these purposes I have executed SWOT and PEST analyses, analysis of product portfolio and analysis of competitive state of Mesit přístroje company. Afterwards, I have described actual marketing mix of the company. On the basis of the results of realized analyses, I have specified desirable strategic alternative, defined strategic aims, formulated marketing strategic aims and then I suggested a technique, how copany could approach to the market opportunites. In the individual chapter of project part of the diploma work, I have recommend possible improvements in marketing mix of the company, especially in communication and product policy. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
8306
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-14 |
|
utb.result.grade |
B |
|