Projekt marketingové strategie firmy Mesit přístroje spol.s.r.o pro oblast komunikační techniky
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingové strategie firmy Mesit přístroje spol.s.r.o pro oblast komunikační techniky |
Author: |
Müller, Martin
|
Advisor: |
Voloch, Jaroslav
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce je vypracována pro firmu Mesit přístroje spol. s.r.o. Jejím cílem bylo na základě výsledků realizovaných analýz, definovat marketingové strategické cíle společnosti pro oblast komunikační techniky a následně navrhnout vhodný postup a případná zlepšení současných marketingových aktivit, které povedou k naplnění definovaných marketingových cílů. Součástí práce je analytické zhodnocení současného stavu firmy, pro jehož účely jsem provedl SWOT analýzu, PEST analýzu, portfoliovou analýzu a analýzu konkurenčního postavení společnosti Mesit přístroje. V analytické části práce jsem dále charakterizoval aktuální marketingový mix společnosti. Na základě výsledků analýz jsem v projektové části práce určil vhodnou strategickou variantu, definoval strategické podnikové cíle, formuloval marketingové strategické cíle a následně navrhl postup, jak by společnost měla k identifikovaným tržním příležitostem přistoupit. V samostatné kapitole projektové části práce jsem společnosti Mesit přístroje doporučil možná zlepšení v rámci marketingových aktivit, a to zejména v oblasti komunikační a výrobkové politiky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6991
|
Date:
|
2008-05-05 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2038
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
8306
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account