Business strategie SBU TEKOO REALITY
Show full item record
No preview available
Title:
|
Business strategie SBU TEKOO REALITY |
Author: |
Borák, Petr
|
Advisor: |
Řešetka, Miroslav
|
Abstract:
|
Účelem této bakalářské práce je kompletně analyzovat zvolenou strategickou obchodní jednotku firmy TEKOO REALITY pomocí světově uznávaných analýz. Vytýčená SBU je zaměřena na realitní činnost na zahraničním trhu. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V první části jsou popsány jednotlivé druhy analýz, které budou použity a jejich struktura. A v části druhé je ukázáno, jak jsou všechny teoretické poznatky aplikovány v praxi. Závěry všech analýz nám poslouží k sestavení SWOT analýzy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6986
|
Date:
|
2007-12-07 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2009
|
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
7371
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account