Business strategie SBU TEKOO REALITY
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Business strategie SBU TEKOO REALITY |
Autor: |
Borák, Petr
|
Vedoucí: |
Řešetka, Miroslav
|
Abstrakt:
|
Účelem této bakalářské práce je kompletně analyzovat zvolenou strategickou obchodní jednotku firmy TEKOO REALITY pomocí světově uznávaných analýz. Vytýčená SBU je zaměřena na realitní činnost na zahraničním trhu. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V první části jsou popsány jednotlivé druhy analýz, které budou použity a jejich struktura. A v části druhé je ukázáno, jak jsou všechny teoretické poznatky aplikovány v praxi. Závěry všech analýz nám poslouží k sestavení SWOT analýzy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6986
|
Datum:
|
2007-12-07 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2009
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7371
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet