dc.contributor.advisor |
Juřenová, Andrea
|
|
dc.contributor.author |
Olej, Marián
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T13:48:35Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T13:48:35Z |
|
dc.date.issued |
2005-12-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/695
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového průzkumu trhu. Pod záštitou společnosti Tescoma s.r.o. bylo jako cíl výzkumu, potažmo bakalářské práce, definováno zjištění informovanosti veřejnosti o firmě a jejích produktech a rovněž vyjádření názorů, postojů a preferencí obyvatel, žijících na území Severní Moravy, v aktuálním časovém úseku červenec, srpen 2005. Analýza, vyhodnocení a prezentace výsledků vyústili v určité závěry a problémy, pro které byly následně navrženy konkrétní dílčí postupy řešení, jež by měli být nápomocny při eliminaci zjištěných chyb a nedostatků. |
cs |
dc.format |
68 s., 32 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
549799 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce není přístupná |
|
dc.subject |
Tescoma
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
tabulka
|
cs |
dc.subject |
graf
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
problém
|
cs |
dc.subject |
Tescoma
|
en |
dc.subject |
market research
|
en |
dc.subject |
table
|
en |
dc.subject |
graph
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
problem
|
en |
dc.title |
Marketingový průzkum trhu společnosti Tescoma s.r.o. - Severní Morava |
cs |
dc.title.alternative |
The market research of the Tescoma l.t.d. - the North Moravia |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2006-01-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This submitted work deal with the dilemma of market research. The aim of my bachelor work was defined as findings awareness of public about the company Tescoma l.t.d.and its products and pronouncement of opinions, attitudes and preferences of inhabitants, who live in the territory of North Moravia, as well. This took place during the months July, August 2005. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
2491
|
|
dc.date.assigned |
2005-10-07 |
|
utb.result.grade |
A |
|