Marketingový průzkum trhu společnosti Tescoma s.r.o. - Severní Morava

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový průzkum trhu společnosti Tescoma s.r.o. - Severní Morava

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový průzkum trhu společnosti Tescoma s.r.o. - Severní Morava
Autor: Olej, Marián
Vedoucí: Juřenová, Andrea
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového průzkumu trhu. Pod záštitou společnosti Tescoma s.r.o. bylo jako cíl výzkumu, potažmo bakalářské práce, definováno zjištění informovanosti veřejnosti o firmě a jejích produktech a rovněž vyjádření názorů, postojů a preferencí obyvatel, žijících na území Severní Moravy, v aktuálním časovém úseku červenec, srpen 2005. Analýza, vyhodnocení a prezentace výsledků vyústili v určité závěry a problémy, pro které byly následně navrženy konkrétní dílčí postupy řešení, jež by měli být nápomocny při eliminaci zjištěných chyb a nedostatků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/695
Datum: 2005-12-09
Dostupnost: Práce není přístupná
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2491


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
olej_2006_bp.pdfZablokované 536.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
olej_2006_vp.pdf 87.24Kb PDF Zobrazit/otevřít
olej_2006_op.pdf 261.1Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet