Marketingový průzkum trhu společnosti Tescoma s.r.o. - Severní Morava
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový průzkum trhu společnosti Tescoma s.r.o. - Severní Morava |
Autor: |
Olej, Marián
|
Vedoucí: |
Juřenová, Andrea
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového průzkumu trhu. Pod záštitou společnosti Tescoma s.r.o. bylo jako cíl výzkumu, potažmo bakalářské práce, definováno zjištění informovanosti veřejnosti o firmě a jejích produktech a rovněž vyjádření názorů, postojů a preferencí obyvatel, žijících na území Severní Moravy, v aktuálním časovém úseku červenec, srpen 2005. Analýza, vyhodnocení a prezentace výsledků vyústili v určité závěry a problémy, pro které byly následně navrženy konkrétní dílčí postupy řešení, jež by měli být nápomocny při eliminaci zjištěných chyb a nedostatků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/695
|
Datum:
|
2005-12-09 |
Dostupnost:
|
Práce není přístupná |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
2491
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet