dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Kaspříková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T23:39:03Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:28Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6932
|
|
dc.description.abstract |
Tématem práce jsou podnikové noviny a časopisy a jejich využití a význam jako nástroje interních komunikací ve firmách. V teoretické části se práce zabývá definováním pojmů komunikace, public relations, podniková identita a image, interní komunikace a veřejnost. Vymezuje postavení interních komunikací v podniku, s důrazem na prostředky a formy komunikace se zaměstnanci. Samostatně se věnuje vydávání firemních periodik pro vnitřní i vnější veřejnost. V praktické části práce mapuje historii a současný stav vydávání podnikových zpravodajů. Je zde navržen, zpracován a vyhodnocen dotazník vydavatelům podnikových zpravodajů. Dále je zde provedeno srovnání tří podnikových zpravodajů, zvláště jejich tématické struktury a zhodnocen jejich význam jako nástroje interních komunikací. Projektová část práce navrhuje optimální způsob interní komunikace a ideální řešení podnikového zpravodaje. |
cs |
dc.format |
63s., 103 s. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
6051253 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2010 |
|
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
podniková identita a image
|
cs |
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
interní veřejnost
|
cs |
dc.subject |
interní periodika
|
cs |
dc.subject |
podnikové noviny a časopisy
|
cs |
dc.subject |
intranet
|
cs |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
corporate identity and image
|
en |
dc.subject |
corporate communications
|
en |
dc.subject |
corporate public
|
en |
dc.subject |
corporate publishing
|
en |
dc.subject |
corporate newspapers and magazines
|
en |
dc.subject |
intranet
|
en |
dc.title |
Skončila doba podnikových zpravodajů? |
cs |
dc.title.alternative |
Is the era of company newsletters over? |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2008-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The essay concentrates on corporate newspapers and magazines and their use and importance as a tool of corporate communications. The theoretical part of the essay introduces the terms of communication, public relations, corporate identity and image, corporate communications and public. It specifies the position of corporate communications in a company with an emphasis on the means and forms of communication with the personnel. It pays special attention to issuing corporate newspapers or magazines both for corporate and external public. The practical part looks back at the history and the current state of issuing corporate newspaper. A questionnaire for corporate newspaper editors is designed, developed and evaluated. Apart from that, a comparison of three corporate newspapers is provided, with the attention being focused on their topical structures and their importance as a tool of corporate communication. The design part of the work contains an optimum method of corporate communication and ideal solution to a corporate newspaper. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7593
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
B |
|