Skončila doba podnikových zpravodajů?

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Skončila doba podnikových zpravodajů?

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Skončila doba podnikových zpravodajů?
Autor: Kaspříková, Lucie
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Tématem práce jsou podnikové noviny a časopisy a jejich využití a význam jako nástroje interních komunikací ve firmách. V teoretické části se práce zabývá definováním pojmů komunikace, public relations, podniková identita a image, interní komunikace a veřejnost. Vymezuje postavení interních komunikací v podniku, s důrazem na prostředky a formy komunikace se zaměstnanci. Samostatně se věnuje vydávání firemních periodik pro vnitřní i vnější veřejnost. V praktické části práce mapuje historii a současný stav vydávání podnikových zpravodajů. Je zde navržen, zpracován a vyhodnocen dotazník vydavatelům podnikových zpravodajů. Dále je zde provedeno srovnání tří podnikových zpravodajů, zvláště jejich tématické struktury a zhodnocen jejich význam jako nástroje interních komunikací. Projektová část práce navrhuje optimální způsob interní komunikace a ideální řešení podnikového zpravodaje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6932
Datum: 2008-04-25
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2010
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 7593


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kaspříková_2008_dp.pdfZablokované 5.770Mb PDF
kaspříková_2008_vp.doc 47Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kaspříková_2008_op.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet