Politický marketing v regionálních podmínkách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Politický marketing v regionálních podmínkách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Burgr, Ladislav
dc.date.accessioned 2010-07-16T23:35:59Z
dc.date.available 2013-05-13T23:00:38Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6926
dc.description.abstract Bakalářská práce na téma "Politický marketing v regionálních podmínkách" se zabývá po-litickým marketingem v České republice. Cílem není obsáhnout politický marketing na celostátní úrovni nebo politický marketing "velkých" politických stran, ale zhodnotit vyu-žívání této marketingové disciplíny na regionální úrovni a regionálními politiky. Více než 17 let po změně politických poměrů v ČR je otázkou, zda se politický marketing využívá v komunální politice nebo je využíván politiky z poslanecké sněmovny a senátu ve svých regionech, za které byli zvoleni. V práci se zabývám regionem okresu Prostějov. cs
dc.format 62 s., 9 s. příloh cs
dc.format.extent 4009165 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2013
dc.subject politický marketing cs
dc.subject politická komunikace cs
dc.subject politická reklama cs
dc.subject regionální politici cs
dc.subject komunální politika cs
dc.subject volební kampaň cs
dc.subject Prostějov cs
dc.subject political marketing en
dc.subject political communication en
dc.subject political advertising en
dc.subject regional politicians en
dc.subject communal politics en
dc.subject electin campaign en
dc.subject Prostějov en
dc.title Politický marketing v regionálních podmínkách cs
dc.title.alternative Political marketing in regional conditions en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Zelinský, Miroslav
dc.date.accepted 2008-05-27
dc.description.abstract-translated Bachelor project "Political marketing in regional conditions'q deals with political marketing in Czech Republic. The goal is not to include political marketing on nation-wide level or political marketing of "big" political parties, but to review application of this marketing discipline on a regional level with regional politicians. There is a question after 17 years of political change in Czech Republic - "Is political marketing used by regional policy or by politicians from Parlament and Senate in their regions, where they were voted?" I deal with the region Prostějov in my project. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7498
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
burgr_2008_bp.pdfBlocked 3.823Mb PDF View/Open
burgr_2008_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
burgr_2008_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account