Politický marketing v regionálních podmínkách

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Politický marketing v regionálních podmínkách

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Politický marketing v regionálních podmínkách
Autor: Burgr, Ladislav
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Bakalářská práce na téma "Politický marketing v regionálních podmínkách" se zabývá po-litickým marketingem v České republice. Cílem není obsáhnout politický marketing na celostátní úrovni nebo politický marketing "velkých" politických stran, ale zhodnotit vyu-žívání této marketingové disciplíny na regionální úrovni a regionálními politiky. Více než 17 let po změně politických poměrů v ČR je otázkou, zda se politický marketing využívá v komunální politice nebo je využíván politiky z poslanecké sněmovny a senátu ve svých regionech, za které byli zvoleni. V práci se zabývám regionem okresu Prostějov.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6926
Datum: 2008-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2013
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 7498


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
burgr_2008_bp.pdfZablokované 3.823Mb PDF
burgr_2008_vp.doc 52Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
burgr_2008_op.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet