Politický marketing v regionálních podmínkách
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Politický marketing v regionálních podmínkách |
Autor: |
Burgr, Ladislav
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce na téma "Politický marketing v regionálních podmínkách" se zabývá po-litickým marketingem v České republice. Cílem není obsáhnout politický marketing na celostátní úrovni nebo politický marketing "velkých" politických stran, ale zhodnotit vyu-žívání této marketingové disciplíny na regionální úrovni a regionálními politiky. Více než 17 let po změně politických poměrů v ČR je otázkou, zda se politický marketing využívá v komunální politice nebo je využíván politiky z poslanecké sněmovny a senátu ve svých regionech, za které byli zvoleni. V práci se zabývám regionem okresu Prostějov. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6926
|
Datum:
|
2008-05-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2013
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
7498
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet