Projekt marketingové komunikace prémiové značky OTMA
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingové komunikace prémiové značky OTMA |
Author: |
Horáková, Veronika
|
Advisor: |
Staňková, Pavla
|
Abstract:
|
Cílem této diplomové práce je sestavit projekt marketingové komunikace prémiové značky OTMA a rozšířit její známost na trhu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část diplomové práce charakterizuje marketingovou komunikaci, jednotlivé složky marketingového komunikačního mixu, marketingový výzkum a značku. Obsahem praktické části je analýza marketingové komunikace prémiové značky OTMA, analýza názorů respondentů dotazníkového šetření na kečupy a hotové omáčky OTMA a SWOT analýza. Posledním článkem praktické části je projekt, který přináší konkrétní tvorbu komunikační strategie, načasování projektu, nákladovou a rizikovou analýzu a měření účinnosti projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6890
|
Date:
|
2008-05-05 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
8207
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account