Projekt marketingové komunikace prémiové značky OTMA

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace prémiové značky OTMA

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace prémiové značky OTMA
Autor: Horáková, Veronika
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je sestavit projekt marketingové komunikace prémiové značky OTMA a rozšířit její známost na trhu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část diplomové práce charakterizuje marketingovou komunikaci, jednotlivé složky marketingového komunikačního mixu, marketingový výzkum a značku. Obsahem praktické části je analýza marketingové komunikace prémiové značky OTMA, analýza názorů respondentů dotazníkového šetření na kečupy a hotové omáčky OTMA a SWOT analýza. Posledním článkem praktické části je projekt, který přináší konkrétní tvorbu komunikační strategie, načasování projektu, nákladovou a rizikovou analýzu a měření účinnosti projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6890
Datum: 2008-05-05
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 8207


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
horáková_2008_dp.pdfZablokované 2.889Mb PDF
horáková_2008_vp.doc 48Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
horáková_2008_op.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet