Analýza marketingové strategie cestovního ruchu města Luhačovice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové strategie cestovního ruchu města Luhačovice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Dlouhá, Michaela
dc.date.accessioned 2010-07-16T22:45:24Z
dc.date.available 2010-07-16T22:45:24Z
dc.date.issued 2008-05-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6842
dc.description.abstract Důvodem tvorby bakalářské práce je vypracování návrhu strategie za účelem rozvoje cestovního ruchu města Luhačovice a navrhnout, jak daný stav zlepšit. Po úvodu následuje obecný postup obsahující teoretické podklady čerpány z odborné literatury, která se vztahuje k danému tématu, včetně výkladů problematiky cestovního ruchu. Následující části mé bakalářské práce představuje město Luhačovice a popisuje jeho současnou turistickou nabídku. V analytické části je provedena situační analýza popisující současný stav marketingové strategie Luhačovic ve vztahu k cestovnímu ruchu včetně vyhodnocení situační analýzy pro zjištění současné strategické pozice města v oblasti turismu a lázeňství. V poslední části bakalářské práce je vytvořen návrh marketingové strategie cestovního ruchu města Luhačovice, jako ucelený dokument. Vycházející ze závěrů situační analýzy. cs
dc.format 69 s., 4 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 1124722 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketing a management destinace cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject cestovní ruch a lázeňství cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject Marketing and management destination en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject tourist trade en
dc.subject situation analysis en
dc.title Analýza marketingové strategie cestovního ruchu města Luhačovice cs
dc.title.alternative Analysis of the marketing strategy of the travel movement of the city Luhacovice en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Duchoň, Josef
dc.date.accepted 2008-06-09
dc.description.abstract-translated My first thesis was based on strategy suggestion to develope and improve tourism in the town of Luhačovice. The introduction is followed by a chapter dealing with the general approach to the topic as mentioned in the various literature readings and which explains the problems within tourism. The next part of my thesis introduces the town of Luhačovice and describes the present tourism situation. An analysis was made of the present marketing strategy the town has for tourism and it evaluates the present state. The concluding part of the thesis proposes new marketing strategies for tourism in Luhačovice using the results of the situation analysis. en
dc.description.department Ústav veřejné správy a regionálního rozvoje cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/122 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Veřejná správa a regionální rozvoj cs
dc.thesis.degree-discipline Public sector administration and regional development en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cs
dc.thesis.degree-program Economic Policy and Administration en
dc.identifier.stag 9318
dc.date.assigned 2008-03-17
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
dlouhá_2008_bp.pdfBlocked 1.072Mb PDF View/Open
dlouhá_2008_vp.doc 46Kb Microsoft Word View/Open
dlouhá_2008_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account