Analýza marketingové strategie cestovního ruchu města Luhačovice
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové strategie cestovního ruchu města Luhačovice |
Autor: |
Dlouhá, Michaela
|
Vedoucí: |
Kubík, Josef
|
Abstrakt:
|
Důvodem tvorby bakalářské práce je vypracování návrhu strategie za účelem rozvoje cestovního ruchu města Luhačovice a navrhnout, jak daný stav zlepšit. Po úvodu následuje obecný postup obsahující teoretické podklady čerpány z odborné literatury, která se vztahuje k danému tématu, včetně výkladů problematiky cestovního ruchu. Následující části mé bakalářské práce představuje město Luhačovice a popisuje jeho současnou turistickou nabídku. V analytické části je provedena situační analýza popisující současný stav marketingové strategie Luhačovic ve vztahu k cestovnímu ruchu včetně vyhodnocení situační analýzy pro zjištění současné strategické pozice města v oblasti turismu a lázeňství. V poslední části bakalářské práce je vytvořen návrh marketingové strategie cestovního ruchu města Luhačovice, jako ucelený dokument. Vycházející ze závěrů situační analýzy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6842
|
Datum:
|
2008-05-23 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav veřejné správy a regionálního rozvoje |
Studijní obor:
|
Veřejná správa a regionální rozvoj |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
9318
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet