Analýza marketingové strategie cestovního ruchu města Luhačovice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové strategie cestovního ruchu města Luhačovice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové strategie cestovního ruchu města Luhačovice
Autor: Dlouhá, Michaela
Vedoucí: Kubík, Josef
Abstrakt: Důvodem tvorby bakalářské práce je vypracování návrhu strategie za účelem rozvoje cestovního ruchu města Luhačovice a navrhnout, jak daný stav zlepšit. Po úvodu následuje obecný postup obsahující teoretické podklady čerpány z odborné literatury, která se vztahuje k danému tématu, včetně výkladů problematiky cestovního ruchu. Následující části mé bakalářské práce představuje město Luhačovice a popisuje jeho současnou turistickou nabídku. V analytické části je provedena situační analýza popisující současný stav marketingové strategie Luhačovic ve vztahu k cestovnímu ruchu včetně vyhodnocení situační analýzy pro zjištění současné strategické pozice města v oblasti turismu a lázeňství. V poslední části bakalářské práce je vytvořen návrh marketingové strategie cestovního ruchu města Luhačovice, jako ucelený dokument. Vycházející ze závěrů situační analýzy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6842
Datum: 2008-05-23
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav veřejné správy a regionálního rozvoje
Studijní obor: Veřejná správa a regionální rozvoj
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 9318


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dlouhá_2008_bp.pdfZablokované 1.072Mb PDF
dlouhá_2008_vp.doc 46Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
dlouhá_2008_op.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet