Projekt rozvoje příspěvkové organizace Kulturní zařízení Ostrava-Jih využitím marketingových nástrojů
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt rozvoje příspěvkové organizace Kulturní zařízení Ostrava-Jih využitím marketingových nástrojů |
Author: |
Capová, Jarmila
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Charakteristika příspěvkových organizací - jejich poslání a důvod existence - jsou zpracovány v první části diplomové práce, na niž navazuje praktická část naznačující možnosti rozvoje konkrétního subjektu prostřednictvím marketingových nástrojů. Projekt rozvoje příspěvkové organizace z oblasti kultury byl zpracován na základě výsledků analýz definujících pozitivní a negativní stránky pomocí analýz SWOT pro strategické i marketingové řízení, analýzy STP a dotazníkového šetření. Pro hodnocení efektivity marketingových aktivit navržených s cílem pomoci rozvoji příspěvkové organizace byla zpracována nákladová analýza a hodnocení možných rizik při realizaci projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6772
|
Date:
|
2008-05-05 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
8403
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account