Projekt rozvoje příspěvkové organizace Kulturní zařízení Ostrava-Jih využitím marketingových nástrojů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt rozvoje příspěvkové organizace Kulturní zařízení Ostrava-Jih využitím marketingových nástrojů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt rozvoje příspěvkové organizace Kulturní zařízení Ostrava-Jih využitím marketingových nástrojů
Autor: Capová, Jarmila
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Charakteristika příspěvkových organizací - jejich poslání a důvod existence - jsou zpracovány v první části diplomové práce, na niž navazuje praktická část naznačující možnosti rozvoje konkrétního subjektu prostřednictvím marketingových nástrojů. Projekt rozvoje příspěvkové organizace z oblasti kultury byl zpracován na základě výsledků analýz definujících pozitivní a negativní stránky pomocí analýz SWOT pro strategické i marketingové řízení, analýzy STP a dotazníkového šetření. Pro hodnocení efektivity marketingových aktivit navržených s cílem pomoci rozvoji příspěvkové organizace byla zpracována nákladová analýza a hodnocení možných rizik při realizaci projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6772
Datum: 2008-05-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 8403


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
capová_2008_dp.pdf 2.343Mb PDF Zobrazit/otevřít
capová_2008_vp.doc 45Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
capová_2008_op.doc 1.151Mb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet