Návrh reklamní kampaně obuvi MEDI pro prodejny Baťa
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vašková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Šabacká, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T21:53:38Z |
|
dc.date.available |
2017-12-07T00:00:23Z |
|
dc.date.issued |
2007-12-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6729
|
|
dc.description.abstract |
V mé bakalářské práci se snažím navrhnout reklamní kampaň obuvi MEDI pro prodejny Baťa na základě sesbírání potřebných informací a pomocí dotazníkového šetření. Práce je rozdělena na dvě na sebe navazující části. V teoretické části, která je podkladem pro vypracování další části, jsou z vybraných literárních zdrojů zpracovány teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace firmy se zákazníky. V analytické části jsou zpracovány a vyhodnoceny výsledky dotazníkového šetření a na závěr navržena konkrétní reklamní kampaň. |
cs |
dc.format |
72 |
cs |
dc.format.extent |
211074 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2017 |
|
dc.subject |
Baťa
|
cs |
dc.subject |
a.s.
|
cs |
dc.subject |
profylaktická obuv MEDI
|
cs |
dc.subject |
diabetes mellitus
|
cs |
dc.subject |
syndrom diabetické nohy
|
cs |
dc.subject |
reklamní kampaň
|
cs |
dc.subject |
prodejny Baťa
|
cs |
dc.subject |
Bata
|
en |
dc.subject |
prophylactic shoes MEDI
|
en |
dc.subject |
diabetes mellitus
|
en |
dc.subject |
syndrome of diabetic foot
|
en |
dc.subject |
commercial campaign
|
en |
dc.subject |
retail shops Bata
|
en |
dc.title |
Návrh reklamní kampaně obuvi MEDI pro prodejny Baťa |
cs |
dc.title.alternative |
Suggestion of a commercial campaign for MEDI shoes for retail stores Bata |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2008-01-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
I try to suggest a commercial campaign for MEDI shoes for retail stores Bata in my bachelor's thesis. It is performed on the basis of the collecting of a necessary information and use of an interview. This thesis is divided into two back-to-back parts. In the theoretical part, which is a basis for the building-up of the next part, there are theoretical findings, relevant to the marketing communication of the firm Bata with its customers, worked up from the selected literary sources. In the analytical part there are the working up and the evaluation of results of the interview and a finally suggestion of the concrete commercial campaign. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
7405
|
|
dc.date.assigned |
2007-10-05 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account