Návrh reklamní kampaně obuvi MEDI pro prodejny Baťa

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh reklamní kampaně obuvi MEDI pro prodejny Baťa

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vašková, Jana
dc.contributor.author Šabacká, Zuzana
dc.date.accessioned 2010-07-16T21:53:38Z
dc.date.available 2017-12-07T00:00:23Z
dc.date.issued 2007-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6729
dc.description.abstract V mé bakalářské práci se snažím navrhnout reklamní kampaň obuvi MEDI pro prodejny Baťa na základě sesbírání potřebných informací a pomocí dotazníkového šetření. Práce je rozdělena na dvě na sebe navazující části. V teoretické části, která je podkladem pro vypracování další části, jsou z vybraných literárních zdrojů zpracovány teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace firmy se zákazníky. V analytické části jsou zpracovány a vyhodnoceny výsledky dotazníkového šetření a na závěr navržena konkrétní reklamní kampaň. cs
dc.format 72 cs
dc.format.extent 211074 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2017
dc.subject Baťa cs
dc.subject a.s. cs
dc.subject profylaktická obuv MEDI cs
dc.subject diabetes mellitus cs
dc.subject syndrom diabetické nohy cs
dc.subject reklamní kampaň cs
dc.subject prodejny Baťa cs
dc.subject Bata en
dc.subject prophylactic shoes MEDI en
dc.subject diabetes mellitus en
dc.subject syndrome of diabetic foot en
dc.subject commercial campaign en
dc.subject retail shops Bata en
dc.title Návrh reklamní kampaně obuvi MEDI pro prodejny Baťa cs
dc.title.alternative Suggestion of a commercial campaign for MEDI shoes for retail stores Bata en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2008-01-21
dc.description.abstract-translated I try to suggest a commercial campaign for MEDI shoes for retail stores Bata in my bachelor's thesis. It is performed on the basis of the collecting of a necessary information and use of an interview. This thesis is divided into two back-to-back parts. In the theoretical part, which is a basis for the building-up of the next part, there are theoretical findings, relevant to the marketing communication of the firm Bata with its customers, worked up from the selected literary sources. In the analytical part there are the working up and the evaluation of results of the interview and a finally suggestion of the concrete commercial campaign. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 7405
dc.date.assigned 2007-10-05
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
šabacká_2008_bp.pdfBlocked 206.1Kb PDF View/Open
šabacká_2008_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open
šabacká_2008_op.doc 42Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account