Návrh reklamní kampaně obuvi MEDI pro prodejny Baťa
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh reklamní kampaně obuvi MEDI pro prodejny Baťa |
Autor: |
Šabacká, Zuzana
|
Vedoucí: |
Vašková, Jana
|
Abstrakt:
|
V mé bakalářské práci se snažím navrhnout reklamní kampaň obuvi MEDI pro prodejny Baťa na základě sesbírání potřebných informací a pomocí dotazníkového šetření. Práce je rozdělena na dvě na sebe navazující části. V teoretické části, která je podkladem pro vypracování další části, jsou z vybraných literárních zdrojů zpracovány teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace firmy se zákazníky. V analytické části jsou zpracovány a vyhodnoceny výsledky dotazníkového šetření a na závěr navržena konkrétní reklamní kampaň. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6729
|
Datum:
|
2007-12-07 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2017
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
7405
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet