Krizová mediální komunikace při pandemických nákazách
Show full item record
No preview available
Title:
|
Krizová mediální komunikace při pandemických nákazách |
Author: |
Suchoňová, Ivana
|
Advisor: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstract:
|
Předkládaná diplomová práce se zabývá problematikou krizových mediálních komunikací při pandemických nákazách. Reaguje tak na aktuální hrozbu celosvětové pandemie chřipky. Pro procesy krizového řízení předpokládá použití obecných zásad sociálního marketingu, především nástrojů efektivních marketingových komunikací na všech úrovních vnitřních i vnějších informačních procedur krizových orgánů. V teoretické části stručně shrnuje teoretická východiska a potřeby globálního i národního komunikačního procesu v přípravě na pandemii chřipky. Praktická část analyzuje stav a vývoj krizových komunikací hlavních úrovní veřejné správy v širším mezinárodním kontextu. Výstupem projektové části je stručný manuál mediálních komunikací při pandemii pro členy krizových štábů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6710
|
Date:
|
2008-04-25 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
4973
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account