Krizová mediální komunikace při pandemických nákazách
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Krizová mediální komunikace při pandemických nákazách |
Autor: |
Suchoňová, Ivana
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstrakt:
|
Předkládaná diplomová práce se zabývá problematikou krizových mediálních komunikací při pandemických nákazách. Reaguje tak na aktuální hrozbu celosvětové pandemie chřipky. Pro procesy krizového řízení předpokládá použití obecných zásad sociálního marketingu, především nástrojů efektivních marketingových komunikací na všech úrovních vnitřních i vnějších informačních procedur krizových orgánů. V teoretické části stručně shrnuje teoretická východiska a potřeby globálního i národního komunikačního procesu v přípravě na pandemii chřipky. Praktická část analyzuje stav a vývoj krizových komunikací hlavních úrovní veřejné správy v širším mezinárodním kontextu. Výstupem projektové části je stručný manuál mediálních komunikací při pandemii pro členy krizových štábů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6710
|
Datum:
|
2008-04-25 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4973
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet