dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Kunovská, Bronislava
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T13:34:56Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T13:34:56Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/665
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingových komunikací a corparate identity u společnosti Pohřebnictví Zlín, spol. s r. o. Tato společnost poskytuje specifické sociální služby. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou služeb, corporate identity, marketingové komunikace s využitím komunikačních nástrojů. Praktická část práce obsahuje SWOT analýzu a analýzu corporate identity. Projekt bakalářské práce obsahuje doporučení a návrhy pro společnost Pohřebnictví Zlín, spol. s r.o., které by měl managament využít pro marketingové řízení společnosti. |
cs |
dc.format |
61 s., 9 s. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
863056 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační nástroje
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
corporate identity
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
společnost Pohřebnictví Zlín
|
cs |
dc.subject |
spol. s r.o
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication tools
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
company Pohřebnictví Zlín
|
en |
dc.subject |
spol. s r. o
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace společnosti Pohřebnictví Zlín, spol. s r. o. |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing communication of the company Pohřebnictví Zlín, spol. s r. o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2006-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the field of marketing communication and corporate identity of the company Pohřebnictví Zlín, spol. s r. o This company provides specific social services. The theoretical part deals with characterization of service corporate identity, and marketing communication utilizing communication tools. The practical part includes SWOT analysis as well as that of corporate identity. The project of the thesis includes recommendations and suggestions for the company Pohřebnictví Zlín, spol. s r.o., which the management could make use of for the improvement of marketing control. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2675
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|