Marketingové komunikace společnosti Pohřebnictví Zlín, spol. s r. o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace společnosti Pohřebnictví Zlín, spol. s r. o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace společnosti Pohřebnictví Zlín, spol. s r. o.
Autor: Kunovská, Bronislava
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingových komunikací a corparate identity u společnosti Pohřebnictví Zlín, spol. s r. o. Tato společnost poskytuje specifické sociální služby. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou služeb, corporate identity, marketingové komunikace s využitím komunikačních nástrojů. Praktická část práce obsahuje SWOT analýzu a analýzu corporate identity. Projekt bakalářské práce obsahuje doporučení a návrhy pro společnost Pohřebnictví Zlín, spol. s r.o., které by měl managament využít pro marketingové řízení společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/665
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2675


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kunovská_2006_bp.pdfZablokované 842.8Kb PDF
kunovská_2006_vp.doc 58Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kunovská_2006_op.doc 67.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet