Marketingové komunikace společnosti Pohřebnictví Zlín, spol. s r. o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace společnosti Pohřebnictví Zlín, spol. s r. o. |
Autor: |
Kunovská, Bronislava
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingových komunikací a corparate identity u společnosti Pohřebnictví Zlín, spol. s r. o. Tato společnost poskytuje specifické sociální služby. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou služeb, corporate identity, marketingové komunikace s využitím komunikačních nástrojů. Praktická část práce obsahuje SWOT analýzu a analýzu corporate identity. Projekt bakalářské práce obsahuje doporučení a návrhy pro společnost Pohřebnictví Zlín, spol. s r.o., které by měl managament využít pro marketingové řízení společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/665
|
Datum:
|
2006-05-15 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
2675
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet