dc.contributor.advisor |
Hrazdilová Bočková, Kateřina
|
|
dc.contributor.author |
Katrňáková, Darina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T20:55:59Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6599
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá projektem optimalizace marketingových aktivit společnosti TVT EURO-okna, s.r.o. Je zpracována za účelem zlepšení současné úrovně marketingové komunikace společnosti, které povede k získání nových zákazníků. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se oblasti marketingových aktivit a marketingové komunikace.V analytické části je provedena analýza současného stavu marketingových aktivit společnosti TVT EURO-okna s.r.o. a jejich kritické zhodnocení.V projektové části je vytvořen projekt optimalizace konkrétní marketingové aktivity, který je doplněn o časo-vou, nákladovou a rizikovou analýzu. |
cs |
dc.format |
104 s., 10 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1758435 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2028 |
|
dc.subject |
Klíčová slova: marketingové aktivity
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
optimalizace
|
cs |
dc.subject |
Keywords: marketing activities
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
optimization
|
en |
dc.title |
Projekt optimalizace marketingových aktivit ve společnosti TVT EURO-okna s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of the marketing activities optimization in the company TVT EURO-okna Ltd. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zeman, Vlastimil |
|
dc.date.accepted |
2008-05-26 |
|
dc.date.vskp-available |
2028-05-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma work deals with project of the marketing activities optimization in the com-pany TVT EURO-okna Ltd. The main reason of its working is the need of improve the present marketing communications. This improvement makes to satisfy and to win custom-ers. In the first part of this work is stored and compiled theoretic knowledge of marketing activities and marketing communications. The second part is divided into the analysis and the project. In the analysis I described marketing activities of the company TVT EURO-okna Ltd. and I critically evaluated them. In project part I created the project of concrete marketing activity optimization. In the end, I analyzed the risks and costs of the project. |
en |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/176
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
9069
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-10 |
|
utb.result.grade |
A |
|