Projekt optimalizace marketingových aktivit ve společnosti TVT EURO-okna s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt optimalizace marketingových aktivit ve společnosti TVT EURO-okna s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrazdilová Bočková, Kateřina
dc.contributor.author Katrňáková, Darina
dc.date.accessioned 2010-07-16T20:55:59Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6599
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá projektem optimalizace marketingových aktivit společnosti TVT EURO-okna, s.r.o. Je zpracována za účelem zlepšení současné úrovně marketingové komunikace společnosti, které povede k získání nových zákazníků. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se oblasti marketingových aktivit a marketingové komunikace.V analytické části je provedena analýza současného stavu marketingových aktivit společnosti TVT EURO-okna s.r.o. a jejich kritické zhodnocení.V projektové části je vytvořen projekt optimalizace konkrétní marketingové aktivity, který je doplněn o časo-vou, nákladovou a rizikovou analýzu. cs
dc.format 104 s., 10 s. příloh cs
dc.format.extent 1758435 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2028
dc.subject Klíčová slova: marketingové aktivity cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject optimalizace cs
dc.subject Keywords: marketing activities en
dc.subject marketing communications en
dc.subject optimization en
dc.title Projekt optimalizace marketingových aktivit ve společnosti TVT EURO-okna s.r.o. cs
dc.title.alternative Project of the marketing activities optimization in the company TVT EURO-okna Ltd. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zeman, Vlastimil
dc.date.accepted 2008-05-26
dc.date.vskp-available 2028-05-05
dc.description.abstract-translated This diploma work deals with project of the marketing activities optimization in the com-pany TVT EURO-okna Ltd. The main reason of its working is the need of improve the present marketing communications. This improvement makes to satisfy and to win custom-ers. In the first part of this work is stored and compiled theoretic knowledge of marketing activities and marketing communications. The second part is divided into the analysis and the project. In the analysis I described marketing activities of the company TVT EURO-okna Ltd. and I critically evaluated them. In project part I created the project of concrete marketing activity optimization. In the end, I analyzed the risks and costs of the project. en
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/176 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Enterprise Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 9069
dc.date.assigned 2008-03-10
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
katrňáková_2008_dp.pdfBlocked 1.676Mb PDF View/Open
katrňáková_2008_vp.pdf 43.06Kb PDF View/Open
katrňáková_2008_op.pdf 47.89Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account