Projekt optimalizace marketingových aktivit ve společnosti TVT EURO-okna s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt optimalizace marketingových aktivit ve společnosti TVT EURO-okna s.r.o. |
Autor: |
Katrňáková, Darina
|
Vedoucí: |
Hrazdilová Bočková, Kateřina
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá projektem optimalizace marketingových aktivit společnosti TVT EURO-okna, s.r.o. Je zpracována za účelem zlepšení současné úrovně marketingové komunikace společnosti, které povede k získání nových zákazníků. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se oblasti marketingových aktivit a marketingové komunikace.V analytické části je provedena analýza současného stavu marketingových aktivit společnosti TVT EURO-okna s.r.o. a jejich kritické zhodnocení.V projektové části je vytvořen projekt optimalizace konkrétní marketingové aktivity, který je doplněn o časo-vou, nákladovou a rizikovou analýzu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6599
|
Datum:
|
2008-05-05 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2028 |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Podniková ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
9069
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet