Projekt optimalizace marketingových aktivit ve společnosti TVT EURO-okna s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt optimalizace marketingových aktivit ve společnosti TVT EURO-okna s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt optimalizace marketingových aktivit ve společnosti TVT EURO-okna s.r.o.
Autor: Katrňáková, Darina
Vedoucí: Hrazdilová Bočková, Kateřina
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá projektem optimalizace marketingových aktivit společnosti TVT EURO-okna, s.r.o. Je zpracována za účelem zlepšení současné úrovně marketingové komunikace společnosti, které povede k získání nových zákazníků. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se oblasti marketingových aktivit a marketingové komunikace.V analytické části je provedena analýza současného stavu marketingových aktivit společnosti TVT EURO-okna s.r.o. a jejich kritické zhodnocení.V projektové části je vytvořen projekt optimalizace konkrétní marketingové aktivity, který je doplněn o časo-vou, nákladovou a rizikovou analýzu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6599
Datum: 2008-05-05
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2028
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Podniková ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 9069


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
katrňáková_2008_dp.pdfZablokované 1.676Mb PDF Zobrazit/otevřít
katrňáková_2008_vp.pdf 43.06Kb PDF Zobrazit/otevřít
katrňáková_2008_op.pdf 47.89Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet