dc.contributor.advisor |
Bližňák, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Majer, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T20:42:39Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6564
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá problematikou vzdálené správy reprografických zařízení (kopírky, tiskárny a multifunkční zařízení), pro účely zefektivnění servisních procedur a zvýšení konkurenceschopnosti zadávajícího podniku - IMPROMAT, jež je obchodní a servisní zástupce japonského výrobce produktů značky RICOH (RICOH Company, Ltd., Japan) na českém trhu. Cílem je nalézt takové optimální systémové řešení, které nejvíce vyhovuje produktům značky RICOH a struktuře servisní organizace IMPROMAT, s ohledem na provozní náklady, datovou bezpečnost a praktickou realizovatelnost. Praktická část je věnována realizaci zkušebního provozu - nasazení systému u konkrétních zákazníků. Výstupem pak je návrh vnitro-podnikových procesů a vytvoření potřebné dokumentace pro všechny dotčené složky podniku. |
cs |
dc.format |
79 |
cs |
dc.format.extent |
2122963 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2013 |
|
dc.subject |
RICOH
|
en |
dc.subject |
MFP
|
en |
dc.subject |
printer
|
en |
dc.subject |
copier
|
en |
dc.subject |
HTTPS
|
en |
dc.subject |
SNMP
|
en |
dc.subject |
Incident management process
|
en |
dc.subject |
Problem management process
|
en |
dc.subject |
helpdesk
|
en |
dc.subject |
field engineer
|
en |
dc.subject |
service contract
|
en |
dc.subject |
pro-active service
|
en |
dc.subject |
Service management system
|
en |
dc.subject |
outsourcing
|
en |
dc.subject |
Device relation-ship management
|
en |
dc.subject |
RICOH
|
cs |
dc.subject |
MFP
|
cs |
dc.subject |
tiskárna
|
cs |
dc.subject |
kopírka
|
cs |
dc.subject |
HTTPS
|
cs |
dc.subject |
SNMP
|
cs |
dc.subject |
Incident management process
|
cs |
dc.subject |
Problem management process
|
cs |
dc.subject |
helpdesk
|
cs |
dc.subject |
servisní technik
|
cs |
dc.subject |
servisní smlouva
|
cs |
dc.subject |
pro-aktivní servis
|
cs |
dc.subject |
Service management system
|
cs |
dc.subject |
outsourcing
|
cs |
dc.subject |
Device relation-ship management
|
cs |
dc.title |
Systém dálkové správy multifunkčních zařízení a tiskáren značky RICOH |
cs |
dc.title.alternative |
Remote management system for RICOH brand multifunctional devices and printers |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dulík, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2008-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor work deals with system of remote monitoring of reprographic devices (copy machines, printers and multifunctional devices), for the purpose of improving customer service efficiency of Impromat - which is the official RICOH distributor (RICOH Company, Ltd., Japan) for the Czech market. The goal of the work is to find the optimal monitoring solution most suitable to Ricoh products and to Impromat operating structure, with regards to operating costs, data security and feasibility. The practical part of this work is dedicated to the implementation of the pilot project. The output is a proposal of inner processes and creation of system documentation for all of the departments in the company. |
en |
dc.description.department |
Ústav aplikované informatiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/76
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.identifier.stag |
9690
|
|
dc.date.assigned |
2008-02-20 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
síťové technologie
|
cs |
local.subject |
opravy a údržba
|
cs |
local.subject |
počítačové tiskárny
|
cs |
local.subject |
computer network technology
|
en |
local.subject |
maintenance and repair
|
en |
local.subject |
computer printers
|
en |