Projekt zlepšení konkurenčního postavení Lázní Luhačovice, a.s. v oblasti Luhačovicka s využitím reklamních aktivit

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení konkurenčního postavení Lázní Luhačovice, a.s. v oblasti Luhačovicka s využitím reklamních aktivit

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Kubáčková, Zuzana
dc.date.accessioned 2010-07-16T20:31:24Z
dc.date.available 2010-07-16T20:31:24Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6532
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá projektem zvýšení konkurenčního postavení Lázní Luhačovice, a.s. v oblasti Luhačovicka s využitím reklamních aktivit, které by měly vést k přesvědčení a k získání nových klientů. Teoretická číst pojednává o problematice cestovního ruchu a lázeňství, konkurenci, reklamy či marketingového výzkumu. Analytická část diplomové práce obsahuje analýzu makroprostředí a mikroprostředí Lázní Luhačovice, a.s. pomocí analýzy PEST a Porterova modelu pěti konkurenčních sil. V této části je také provedena analýza konkurence, která obsahuje identifikaci hlavních konkurentů, srovnání produktů a situační analýzu. Výstupem pro projektovou část je zpracovná SWOT analýza a analýza vnímání konkurenceschopnosti hosty lázní Luhačovice. Projektová čast se skládá z plánu reklamních aktivit, který by měl vést ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 114 s., 50 s. příloh cs
dc.format.extent 11776882 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Cestovní ruch a lázeňství cs
dc.subject konkurence a konkurenceschopnost cs
dc.subject reklama cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Porterův model pěti konkurenčních sil cs
dc.subject Tourist trade and spa en
dc.subject competition and competitive advantage en
dc.subject advertising en
dc.subject marketing research en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject Porter's model of five competitive forces en
dc.title Projekt zlepšení konkurenčního postavení Lázní Luhačovice, a.s. v oblasti Luhačovicka s využitím reklamních aktivit cs
dc.title.alternative Project of improvement competitive position of Lázně Luhačovice, a.s. by using advertising activities en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Dědek, Jiří
dc.date.accepted 2008-05-28
dc.description.abstract-translated This master thesis deals with project of improvement competitive position of Lázně Luhačovice, a.s. by using advertising activities in the area of Luhačovicko. These advertising activities should persuade and get new customers. The theoretical part discusses about tourist trade and spa, competition and competitive advantage, advertising or marketing research. The analytical part includes analysis of outside and inside environment of the compeny Lázně Luhačovice, a.s. through the PEST analysis and Porter's model of five competitive forces. Competiton analysis is also in this part and it contains identification of main competitors, product comparison and situation analysis.Processed SWOT analysis and analysis of perception of visitors at a spa Luhačovice are resources for project part. The project part consists of advertising plan which should improve competitive position of the company. This project is subjected to time, cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8289
dc.date.assigned 2008-03-14
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
kubáčková_2008_dp.pdfBlocked 11.23Mb PDF View/Open
kubáčková_2008_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open
kubáčková_2008_op.doc 52Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account