Projekt zlepšení konkurenčního postavení Lázní Luhačovice, a.s. v oblasti Luhačovicka s využitím reklamních aktivit
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zlepšení konkurenčního postavení Lázní Luhačovice, a.s. v oblasti Luhačovicka s využitím reklamních aktivit |
Autor: |
Kubáčková, Zuzana
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá projektem zvýšení konkurenčního postavení Lázní Luhačovice, a.s. v oblasti Luhačovicka s využitím reklamních aktivit, které by měly vést k přesvědčení a k získání nových klientů. Teoretická číst pojednává o problematice cestovního ruchu a lázeňství, konkurenci, reklamy či marketingového výzkumu. Analytická část diplomové práce obsahuje analýzu makroprostředí a mikroprostředí Lázní Luhačovice, a.s. pomocí analýzy PEST a Porterova modelu pěti konkurenčních sil. V této části je také provedena analýza konkurence, která obsahuje identifikaci hlavních konkurentů, srovnání produktů a situační analýzu. Výstupem pro projektovou část je zpracovná SWOT analýza a analýza vnímání konkurenceschopnosti hosty lázní Luhačovice. Projektová čast se skládá z plánu reklamních aktivit, který by měl vést ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6532
|
Datum:
|
2008-05-05 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
8289
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet