dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Ochová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T20:14:25Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6505
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je potvrzení toho, nakolik může být bezhotovostní platební karta účelným nástrojem podpory prodeje, jakým způsobem může tvořit součást věrnostních programů a tím být cenným měřítkem pro ovlivnění zákazníka při nákupu. Teoretická část pojednává o komunikaci se zákazníkem prostřednictvím podpory prodeje, věrnostních programů a CRM. V praktické části jsou analyzovány projekty, které jsou technicky, systémově posta-veny na prodeji pohonných hmot a zboží pomocí platební karty a to nejen jako samostatné-ho produktu, ale rovněž produktu, který je součástí bonusových hodnot již nastavených věrnostních programů partnerských organizací. Dále práce popisuje, jakým způsobem je reálné produkt karetního systému uvést na trh včetně podmínek a metod. |
cs |
dc.format |
42s., 5s.ilustrace, seznamy |
cs |
dc.format.extent |
1371692 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2038 |
|
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
věrnostní programy
|
cs |
dc.subject |
bezhotovostní platební karta
|
cs |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
loyality programs
|
en |
dc.subject |
cashless credit card
|
en |
dc.title |
Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje? |
cs |
dc.title.alternative |
Loyalty program - effective sales promotion tool |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2008-05-28 |
|
dc.date.vskp-available |
2038-05-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this essay is a confirmation, how cashless credit card can be an efficient instru-ment of a sales promotion, in what way it can be a part of a loyality program and thereby to be a valuable criterion for affection of a customer while purchasing. A communication with a customer throught a sales promotion, loyality programs and CRM is described in theore-tical part of the essay. In practical part of it there are analyzed some projects, which are technically and systematically based on a sale of fuels and other goods via credit card, not only as a solitary product, but also a product, which is a part of the bonus values of a alrea-dy set loyality programs of some partners organisations. The essay is further describing, how realistic is to place the product of a card system on a market, including the conditions and methods. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7510
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
E |
|