Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje?

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje?

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje?
Autor: Ochová, Jana
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Cílem této práce je potvrzení toho, nakolik může být bezhotovostní platební karta účelným nástrojem podpory prodeje, jakým způsobem může tvořit součást věrnostních programů a tím být cenným měřítkem pro ovlivnění zákazníka při nákupu. Teoretická část pojednává o komunikaci se zákazníkem prostřednictvím podpory prodeje, věrnostních programů a CRM. V praktické části jsou analyzovány projekty, které jsou technicky, systémově posta-veny na prodeji pohonných hmot a zboží pomocí platební karty a to nejen jako samostatné-ho produktu, ale rovněž produktu, který je součástí bonusových hodnot již nastavených věrnostních programů partnerských organizací. Dále práce popisuje, jakým způsobem je reálné produkt karetního systému uvést na trh včetně podmínek a metod.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6505
Datum: 2008-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2038
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 7510


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ochová_2008_bp.pdfZablokované 1.308Mb PDF Zobrazit/otevřít
ochová_2008_vp.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
ochová_2008_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet