Analýza komunikačního mixu ve firmě mmcité, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza komunikačního mixu ve firmě mmcité, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Hubáčková, Petra
dc.date.accessioned 2010-07-16T20:01:58Z
dc.date.available 2010-07-16T20:01:58Z
dc.date.issued 2008-05-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6483
dc.description.abstract Bakalářská práce je zpracována pro společnost mmcité, a.s. Hlavním cílem této práce je zjistit současný stav a nalézt nové možnosti v oblasti marketingové komunikace mezi firmou a veřejností. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřená na vysvětlení a přiblížení marketingu, nejvýznamnějších nástrojů marketingového komunikačního mixu a jednotlivých částí SWOT analýzy. Praktická část se zabývá charakteristikou společnosti, analýzou stávajícího firemního komunikačního mixu, SWOT analýzou a navržením doporučení. cs
dc.format 59 s., 7 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 970567 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza komunikačního mixu ve firmě mmcité, a.s. cs
dc.title.alternative The analysis of communication mix of the company mmcité, a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kramoliš, Jan
dc.date.accepted 2008-06-09
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is elaborated for mmcité, a.s. The main aim of this thesis is to determine current situation of marketing communication between the company and public and also explore new opportunities for its improvement. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part aims to explain and provide background information about marketing, the most significant tools of marketing communication mix and individual parts of SWOT analysis. The practical part deals with the description of the company, analysis of current marketing communication mix and SWOT analysis. This part is concluded by the recommendations for improvement of current marketing communica-tion of the company. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 9822
dc.date.assigned 2008-03-21
utb.result.grade C
local.subject výrobci cs
local.subject dodavatelé cs
local.subject městský mobiliář cs
local.subject public relations cs
local.subject producers en
local.subject manufacturers en
local.subject suppliers en
local.subject urban mobiliary en
local.subject public relations en


Files in this item

Files Size Format View
hubáčková_2008_bp.pdfBlocked 947.8Kb PDF View/Open
hubáčková_2008_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
hubáčková_2008_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account