Analýza komunikačního mixu ve firmě mmcité, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza komunikačního mixu ve firmě mmcité, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza komunikačního mixu ve firmě mmcité, a.s.
Autor: Hubáčková, Petra
Vedoucí: Dobeš, Kamil
Abstrakt: Bakalářská práce je zpracována pro společnost mmcité, a.s. Hlavním cílem této práce je zjistit současný stav a nalézt nové možnosti v oblasti marketingové komunikace mezi firmou a veřejností. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřená na vysvětlení a přiblížení marketingu, nejvýznamnějších nástrojů marketingového komunikačního mixu a jednotlivých částí SWOT analýzy. Praktická část se zabývá charakteristikou společnosti, analýzou stávajícího firemního komunikačního mixu, SWOT analýzou a navržením doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6483
Datum: 2008-05-23
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 9822


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hubáčková_2008_bp.pdfZablokované 947.8Kb PDF
hubáčková_2008_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hubáčková_2008_op.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet