Analýza komunikačního mixu ve firmě mmcité, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza komunikačního mixu ve firmě mmcité, a.s. |
Autor: |
Hubáčková, Petra
|
Vedoucí: |
Dobeš, Kamil
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zpracována pro společnost mmcité, a.s. Hlavním cílem této práce je zjistit současný stav a nalézt nové možnosti v oblasti marketingové komunikace mezi firmou a veřejností. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřená na vysvětlení a přiblížení marketingu, nejvýznamnějších nástrojů marketingového komunikačního mixu a jednotlivých částí SWOT analýzy. Praktická část se zabývá charakteristikou společnosti, analýzou stávajícího firemního komunikačního mixu, SWOT analýzou a navržením doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6483
|
Datum:
|
2008-05-23 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
9822
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet