dc.contributor.advisor |
Andrysová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Šišková, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T19:54:03Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T19:54:03Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6460
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá peer programem na Základních školách v Holešově. Peer pro-gram spadá do primární prevence, proto teoretická část popisuje prevenci a období dospí-vaní žáka druhého stupně ZŠ. Na teoretickou část navazuje část výzkumná. Hlavním cílem mé bakalářské práce je najít odpověď na otázky, zda peer program je podle žáků přínosný či nikoliv a co je potřeba změnit pro zkvalitnění peer programu. |
cs |
dc.format |
46 s., 23 s. graf. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
2589766 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
peer program
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
žák Základní školy
|
cs |
dc.subject |
návykové látky
|
cs |
dc.subject |
peer program
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.subject |
schoolchildren
|
en |
dc.subject |
drugs
|
en |
dc.title |
Peer program pro žáky základních škol v Holešově. |
cs |
dc.title.alternative |
Peer program for schoolchildren at basic school in Holešov |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Řeháčková, Helena |
|
dc.date.accepted |
2008-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis takes an interest in peer program at basic school in Holešov. The peer program fall into primary prevention, therefore the theoretic part describe prevention and adolescence. On the theoretic part connect experimental part. Principal tendency there are two questions. The first question is, if the peer program is important for adolescence and the second question is what is needed to improve the quality of peer program. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
7900
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
D |
|
local.subject |
prevence sociálně patologických jevů
|
cs |
local.subject |
základní školy
|
cs |
local.subject |
vrstevnická skupina
|
cs |
local.subject |
protidrogová prevence
|
cs |
local.subject |
Holešov (Česko)
|
cs |
local.subject |
pathological social phenomena prevention
|
en |
local.subject |
elementary schools
|
en |
local.subject |
peer group
|
en |
local.subject |
drug abuse prevention
|
en |
local.subject |
Holešov (Czechia)
|
en |