Komunikační mix pro značku Lancome
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační mix pro značku Lancome |
Author: |
Kocman, Michal
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce je navrhnout komunikační mix pro francouzskou kosmetickou značku Lancome. Komunikační mix přitom bude vycházet z celkové strategie společnosti a jejího marketingového mixu. Práce obsahuje celkovou strategii značky, popis jednotlivých částí marketingového mixu a komunikační mix. Obsahem první části jsou teoretické poznatky z literatury, druhá část obsahuje analýzu současného stavu a třetí část obsahuje návrh zmiňovaného komunikačního mixu a jeho uvedení v život v rámci českého zákazníka. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6407
|
Date:
|
2008-04-25 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2038
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
7594
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account